Rosa Sløyfe 2022: – Større engasjement enn noen gang

For femte året på rad bidrar Wee.no med midler til kampen mot brystkreft, men i år er bedriften mer engasjert enn tidligere. – Dette er en sak som opptar flere i organisasjonen, noe som gir mening og som vi står samlet bak, sier markedssjef Vivian Wee Flatnes.

Siden 2017 har Wee.no engasjert seg i kreftsaken ved å støtte Brystkreftforeningens viktige arbeid med forskning på kreft og innsats for kreftsyke pasienter i Norge. Totalt har selskapet bidratt med flere hundre tusen kroner som er hentet fra salg av ulike produkter som rosafargede bigbags, graveskuffer, klyper eller elektriske trillebårer.

I år hadde Vivian Wee Flatnes og Roger Wee gleden av å overrekke hele 105 000 kroner til Styreleder i Brystkreftforeningen i Haugaland, Olaug Mortensen. Årets midler er basert på resultatet fra salget av bigbags igjennom hele 2022, samt inntektene fra auksjoneringen av en rosalakkert elektrisk Astrix trillebår.

Vivian Wee Flatnes og Roger Wee fikk gleden av å overrekke hele 105 000 kroner til Styreleder i Brystkreftforeningen i Haugaland, Olaug Mortensen.

–  Jeg føler vi har truffet spikeren på hodet både med tanke på betydningen av saken vi støtter, men også med tanke på produktet vi har valgt som selve «sponsorproduktet» for Rosa Sløyfe-saken. I år har vi solgt 4653 rosa bigbags – et svært anvendelig produkt som mange både privatpersoner og bedrifter trenger nær sagt uansett hvilken bransje de tilhører. Bigbags er en produktserie som sikrer oss gode bidrag til kreftsaken år etter år, forteller Vivian Wee Flatnes.

Deltok i løp

I år har flere i organisasjonen engasjert seg i kreftsaken, forteller Vivian.

De som var med på Rosa Sløyfe løpet 2022 var: fra v. Elise, Monica, Vivian, Lene, Mari, Kristina, Trygve, Rafal, Torleif og Damian.

– 10 av oss deltok på årets Rosa Sløyfe løp i Haugesund den 5. oktober, et 6 km langt løp der over 1300 mosjonister deltok. Dette er et flott arrangement det er gøy å være med på, og noe som skaper både samhold og lagånd oss kolleger imellom. At saken ikke bare bidrar økonomisk, men også gir mening for organisasjonen, er et viktig element for oss.

– Kreftsaken har blitt noe som opptar flere i organisasjonen og som vi står samlet bak, avslutter markedssjef Vivian Wee Flatnes.

Se alle våre produkter her!

En rosa versjon av den elektriske trillebåren Astrix ble auksjonert bort til inntenkt for Brystkreftforeningen.